Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru. Dzień dostawy określany jest na podstawie listu przewozowego. Dzień zwrotu określany jest na podstawie daty dostarczenia towaru do magazynu
W przypadku rezygnacji z umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorcy konsument dostarcza towar pod adres wskazany przez właściciela portalu www.logistykaopon.pl. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Oświadczenie o rezygnacji z zakupu wraz z kopią dokumentu sprzedaży należy w dniu zgłoszenia o odstąpienia od umowy przesłać na adres email: [email protected] oraz podać dokładne dane i numer konta na który ma nastąpić zwrot pieniędzy. Zwrot kwoty nastąpi w przeciągu 14 dni od momentu doręczenia towaru do magazynu lub pod adres wskazany przez dział obsługi klienta www.logistykaopon.pl
W przypadku terminowego rozwiązania umowy, Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotów konsumentowi wszelkich dokonanych przez niego płatności.
W przypadku gdy zakupiony towar posiada wadę, konsument ma pełne prawo do reklamacji, która odbywać się będzie na poziomie danej fabryki lub centrali opon w tym wypadku klient na własny koszt przesyła towar do producenta lub danej centrali wskazanej przez portal www.logistykaopon.pl.
W przypadku odesłania towaru bez zgodny i decyzji portalu www.logistykaopon.pl , właściciel portalu nie ponosi odpowiedzialności prawnej.
Ze względów logistycznych adres do zwrotu przesyłki każdorazowo wymaga uzgodnienia z obsługą sklepu.